Széchenyi 2020

A kedvezményezett neve: Juhász Miklós József egyéni vállalkozó

A projekt címe: Vállalatirányítási rendszer
bevezetése Juhász Miklós József egyéni vállalkozónál

A szerződött támogatás összege: 4 731 380 Ft

A támogatás mértéke: 100%

A projekt befejezési dátuma: 2020.01.09.

A projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2018-01399

A projekt tartalmának bemutatása:

SAP BUSINESS ONE vállalatirányítási rendszer bevezetése 6 célterülettel: CRM ügyfélkapcsolat, Gyártás, Kontrolling és döntéstámogatás, Beszerzés és logisztika, Táv-és Csoportmunka, Elektronikus iratkezelési rendszer.

A vállalati CRM, értékesítés modul feladata a kiskereskedelmi értékesítésben a boltban vásárlók kiszolgálása, pénztárgépes értékesítéssel is a készlet valóssal szinkronban tartása, a nagykereskedelem által velünk kapcsolatba kerülő viszonteladók információinak egy rendszerben való tartása, valamint árajánlatok, szállítólevelek és számlák előállítása. A rendszer az értékesítési tevékenységet végzők munkáját segíti, támogatja az alábbi funkciók biztosításával: kampánymenedzsment, kedvezmények kezelése, ügyfélkezelés támogatása, reklamációkezelés, ügyfél törzsadatok kezelése, front office támogatás.

A Gyártás modul feladata lesz a sorozatgyártott termékeinkre rendelések rögzítése, azok alapján a folyamatok tervezése és ütemezése, alapanyagok rendelése, késztermékek készletbe vezetése. Egyedi gyártás esetén az alapanyagokra árajánlatkérés, az alapján tervezés, árajánlat-készítés a megrendelő részére és pozitív válasz esetén a kivitelezés ütemezése és mérföldövek ellenőrzése. A területhez tartozó funkciók bevezetésével hatékonyabb lesz a gyártás folyamata: szükséglet számítás/beszerzési előrejelzés, gyártási rendelések rögzítése, gyártásütemezés, hulladékkezelés, minőségellenőrzés támogatása, selejtkezelés, gyártási szám/sarzs szám kezelése, alapanyagok kezelése.

A Kontrolling és döntéstámogatás modul feladata lesz a riportok készítése a sokrétű folyamatok követésére és tervezésére, ill. a statisztikai adatok lekérdezése beszállítók és vevők kiértékelésére. Modellek készítése, előre definiált és ad-hoc lekérdezések is lehetővé válnak.

A Beszerzés, logisztika modul feladata lesz a termékek rendszerezése, két telephely és azon belüli raktárak kezelése, aktuális készlet alapján a beszerzés irányítása és a többi részleggel (kereskedelem és gyártás) való összhangba hozása (Cikkcsoportosítás, Gyártási szám kezelése, Cikktörzs kezelés, Több raktár kezelés, Készletszint kezelés, Készletérték és/vagy mennyiségi nyilvántartás, Visszáru kezelés ,Rendelés mennyiség nyilvántartás, raktári készlet kezelés, Leltározási funkciók, Árlista kezelés). A Táv és csoportmunka modul célja az információk egy rendszerben való tartása, szabadságok esetén az új dolgozó is tudni fogja, mit hol talál. Az információk logikus rendszerezése mellett a két telephely hatékony összekapcsolása is ennek a modulnak a feladata. Az Elektronikus iratkezelési rendszer feladata a beérkező posta, valamint áru- és egyéb számlák rögzítése, érkeztetés/iktatás, digitális kezelése, projektekhez, partnerekhez és eszközökhöz kapcsolása, valamint szerződések, árajánlatok rendszerezése, szignálása és a jogosultságok kezelése.

Az integrált vállalatirányítási rendszer a fentiek szerint jelentősen hozzájárul a hatékonyabb ügyvitelhez és a munkafolyamatok hatékony koordinációjához.